Üniversite hastanesinde Orkun beye gitmiştim bende çok güzel ilgilendi,bana hem renkli hemde siyah beyaz görüntü vermişti ayrıca sevgi Hastanesi’nde Nurettin beyde var ama gebelik sürecini takip eden başka bir doktor ise nurettin bey görüntü vermiyor 💁🏻♀️ Orkun beyi tavsiye ederim bende 🫶🏻