Başlığa ne yazacağımı bilemedim 🤷🏻♀️. 30 haftalık hamileyim ve sağ böbrekte taş olduğu için müdahale edilmesi gerekiyormuş. 2seçenek var birisi sağ tarafa sonta takılabilirmiş ama doğuma daha 70 gün olduğu için hortumla zaman geçirmen zor olurmuş diğer seçenek ise stent takılması ama bu işlem için de anestezi verileceği için çok düşük bi ihtimal erken doğumu tetikliyormuş. Sizce hangisi daha iyi olur. Başına gelen var mi ? Lütfen yardımlarınızı bekliyorum