Çocuğum değil ama ben oldum hem geniz eti hem bademcik aynı anda 11 yaşında falandım o güne kadar geceleri nefes alamamışım resmen iyileşince onu anladım.. serum için koluma kelebek taktıklarında çok ağlamıştım ( şimdi taksalar yine ağlarım çok korkuyorum iğneden ) ameliyat sonrası ayılırken zorlandığımı hatırlıyorum kan tükürüyodum (kandan da korkarım o yüzden de ağlamıştım) , o gece çıkmıştık hastaneden doktor muayene etti gayet iyiyiz dedi isterseniz eve gidebilirsiniz demişti ben kalmak istemediğim için gitmiştik. Kısa sürede de toparladığımj hatırlıyorum. Ki sonuçta bu bahsettiğim bundan 14-15 sene öncesi şimdiki aletlerin gelişmişliğini düşünürsek çok daha kolay bir ameliyat olacaktır emin olun ❤️ Allah şifa versin hiç korkmayın hemencecik atlatıcaktır