Kızlar 17+1 gebeliğim var ilk aylarda reflü tanısı kondu 12. Haftamda kayboldu şuan bir sorun yaşamıyorum fakat hamileliğim baya sakin geçiyor öğlene kadar yemek yiyemiyorum açıkcası korkuyorum herhangi bir sorun mu var diye fakat ara ara karnımda sanki karıncalanma gibi de hissedince korkum azalıyor buna benzer hamilelik geçiren var mı acaba 🥹😔