Buketrana Ben. Kestiğim zamanlarda sürekli baş dönmesi dalgınlık hissizlik yaptı resmen ölü gibi yaşıyordum ama geçti tabi. Yalnız şu son 2 aydır falan baya anksiyetem tutuyo herşeyi olumsuz düşünüyorum her şeyde bi panik oluyorum insanlara tahammül edemiyorum. Doğum yaklaştı artık ondan da korkuyorum ya bişey olurda ölürsem ya da bebeğimi kaybedersem diye. Kafayı yemek üzereyim. En iyisi namaz kılıp bol bol dua etmek yoksa başa çıkamayız. Ve bu durumu başına gelmeyen bilemez gerçekten. Bende şurada beklim belki moral veren olur🥰🤗