Srpl27 Allah sabır versin canim çok üzüldüm 😕 Bende 2 yilik evliyim gitmediğim hastane kalmadı herkes değişik değişik seyler söylüyor bilmem çocuğun olursa kör olur veya çoçuğun olmaz diye suan 11+1 haftalık hamileyim ve çok korkuyorum bebeğime bisey olur diye eşime sürekli söylüyorum hastaneye götür beni diye Allahim insallah sana tekrardan bebek nasip etsin sağlıklıyla kucağına alırsın insallah canim sakin üzülme vardir bunda bir hayır 🙏