Merhaba kızlar 21+5 günlük hamileyim 3 gün önce sağ kasığımda bitmek bilmeyen bir ağrı başladı ağrı olurken bebekte yumru gibi kendini sağ tarafa topluyordu acilde nst bakıldı kan idrar alındı ve açıklığa bakıldı herşey mükemmel dediler 2 gün sonra kendi doktoruma gittim ağrım devam ediyordu ordada nst bakıldı idrar alındı ultrason ile rahim ağzı açıklığına suya ve bebeğin baş popo vs herşeye bakıldı sonra doktorum apandisten şüphe etti genel cerraha yönlendirdi ordada karın ultrasonunda böbrek büyümesi / genişlemesi çıktı yanlız ilaç veremeyeceklerini eğer daha da fenalaşır isem ürolojiye gözükmem gerektiğini söyledi ağrılarım ara ara devam ediyor idrar yaparken biraz ağrım artıyor sürekli sanki idrarım var gibi bebeğin bazen aşağı doğru hareket edince idrar keseme baskı yapıyormuş gibi bir his oluyor yaşayan varmı acaba aynı durumu ?