Em0s Yarenylmz Elizan, Güneş, Nida Ben kızıma Allah nasip ederse nida koyucam ama bu üç isimi çok beğeniyorum 🥰
Yarenylmz gunes88 ben de ısınamadım anlmı güzel geldi sormak istedim ama kimse beğenöedi 🫠🫠 baştan beri Simay ismini düşündük sanırım ona dönücez 🤣
Minikmucizelere Yarenylmz anlamını bilmiyorum duymustum sadece eslina diyince aklima o geldi gerçektende kulağa çok hoş geliyo☺️
Minikmucizelere momlife_7 seceneklerim arasinda yok aslinda ama genede hoş bi isim bence🙂 güzel mi diye sorsalar gayet güzel derim🙂saglicakla dogsun inşallah mislina😊❤️
momlife_7 Yarenylmz doğrudur canım benimde karışıyordu aklım ama eşimle kararlıyız Mislina da çok güzel bi isim bence 💖🥹