arkadaşlar merhaba 29 haftalık hamileyim ayda 1 doktor kontrolümüz oluyor ama her kontrolümüzde doktorumuz bize bebeğin yüzünü vs göstermiyor herkes de görüyorum bebeğin haftası benden geç olup yüzünün fotoğrafını vermişler bizimki göstermiyor bilgisayarda bile sadece ölçülerine bakıyor sağlıklı mı diye her şey iyi diyor kapatıyor. Özel hastaneye gidiyoruz bizde hiç bu zamana kadar bir şey demedik sadece detaylıda başka bi doktora gittiğimizde orda gördük. Bi geçende rahatsızlandım acile gittiğimizde doktor gösterdi. Yani ben anlayamadım neden göstermediğini sizinkiler de böyle mi?