Melisasis yada indirimde yakalarsanız hiç uğraşmayın metro da çok güzel börekler var
İnanın aşırı lezzetliler atın buzluğunuza gitsin uğraştığınıza değmez
Mantı falan gelen gidene iyi oluyor
Sonra ben etlerimi kuşbaşı doğrarım haşlarım böyle bi 15 poşet düşünün buzluğa atarım
Pişmiş ete bişey olmaz
Çıkarırım mememen gibi yaparım
Hemen yemeklerin içine atarım
Yada mantar biber doğrarım 5 dkya yemek olur
Aslında normalde üşengecim
Pratik olsun diye çoğu şeyi bir günde hazırlar buzluğa atarım sonra kullanırım 😂