Eğer sağlıksızsa yani boşsa basen kendiliğinden düşük olabiliyor canım benim Mart ayında başıma geldi hiç duymadığımız için bize tuhaf gelebiliyor..beni 10 haftaya kadar beklettiler belki oluşur diye ama 11nci haftaya girmeden düşük yaptım tabi bünyem kaldırmadığı için yarısı düşük yarısı kürtaj oldu 2 adet geçirdikten sonra tekrar hamile kaldım ve çok şükür sağlıklıyız..Rabbim hayırlısını versin