momlife_7 ben ilk gebeliğimde de 16 da bi kaç defa hissettim sonra 17 de düzenli hissettim her gün mutlaka hissederdim. Arada düzensz olur korkuturdu bizi. Şu an 16 haftalığım ve bebeğimi 2-3 gündür hissediyorum böyle içimde kayma gibi oluyor ve vurduğunu hissediyorum. Dışarıdan veya elimi koysam hissedilecek şekilde değil sadece yan yatarken vurduğunu hissediyorum. Ve eminim yani ikinci gebeliğim tecrübeliyim gaz değil bebek hareketi