Bug-lem54 Ebruerdi59 bal zencefil limon karıştır ye canım bide ballı süt ıhlamur iç bende aynı durumdayım iyi geliyor Allahım şifa versin
Puding Ebruerdi59 bende 33 haftamdayım boğaz yanmasıyla başladı şimdi öksürükten ölüyorum antibiyotik başlattı doktor üç gün oldu kullanmadığım çay ilaç evde buhar makinesi astım ilacı kalmadı ama bende iyileşme yok 😣
Nurrrr90 Ebruerdi59 canım bende sabah akşam has zeytinyağı içiyorum bi tarlı kaşığı yumuşatıyor boğazımı banada antibiyotik verdi ama kullanmadım ya korktum
Ebruerdi59 Puding benim daha yeni başladı boğaz yanması otururken yatarken anladım. O kadar ilerliyor mu ya enfeksiyona doğru. Üzüldüm inşallah çabuk atlatırsınız
Ebruerdi59 Nurrrr90 bende hiç ilaç kullanmadım ama çok kötüyse doktorun içebilirsin dediyse sorun olacağını düşünmüyorum. Ama sen istemiyorsan içme tabi
Nurrrr90 Ebruerdi59 aldım canım içiyorum doktora gittim bugün tekrar iç hiçbişey olmaz dedi bebeğide gördüm aldım içtim ilacı geciyo gibi oluyo gece yine kötüleşiyorum inş rabbim herkese şifa versin
Puding Ebruerdi59 inşallah canım ya astım var bende de şuan uyandım öksürükten kalkamıyorum yataktan karnıma ağrı giriyor 😣
calciumoxalat vitaminini ve d vitamini aksatma canım bagisikliga iyi geliyor, birde ihlamur yumusatiyor. Besinlerle destekle mutlaka bünyeni insallah ilerlemeden toparlarsın.
Yldrmkubraa Farenjit geçiren biri olarak önerim elma sirkesi ve boğaz usrkeli ıslak kalmalı kuruduktan aciyor🙏