Flz-cner98 Merhaba anneler. 36+4 hamileyim Bir haftadır boğaz ağrım var sıcak içecekler bal zencefil idare ediyordum ama geçmeden geri başlıyor gibi. Doğuma 1 hafta var Doktora gitsem antibiyotik yazar mı birde hangi bölüme çıkmam lazım
Mine_01 Flz-cner98 bence kendi doktoruna sormalisin onlar yazar, bende üşütmüştüm ve kanimda cok iltihap çıktığında doktorum yazmıştı ilaçları
YagmurAnnesi Flz-cner98 Boğaz ağrın için çay bardağına yarım limon sık yarım çay kaşığı kadar karabiber çok doldurma ama, yarım çay kaşığı da tuz koy iyice karıştır iç boğazını rahatlatıyor..
[silindi] Flz-cner98 bence kadın doğum doktorunuza sorun bunu. Ondan habersizde başka doktor vermiş olsa bile ilaç kullanmamak lazım