Merhaba benim ilk gebeliğim 6 haftalıkken düşükle sonuçlandı.2 ay sonra doktor yeniden deneyebilirsiniz dedi .İlk denememizde tuttu çok şükür.Şimdi hamileyim ve pazartesi günü keseyi görmek için gideceğiz.Hem çok heyecanlıyım hem de çok gerginim tekrar aynı şeyi yaşarsak diye.Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Bu durumla nasıl başa çıktınız?