Aysegolcuk Haticecinar 11+5 haftalik hamileyim suan iyi gidiyor bulantılarım azaldı sadece karnim agriyor adetim gelecekmiş gibi Sürekli lavaboya gidiyorum 😩
DeryaZ Çok güzel gidiyor çok şükür daha istifra etmek nasip olmadı maşallah😂 İncir büyüklüğünde olmuşuz bugü içimde bi heyecan var nedense büyüyor diye😁
Tiredmother Bulantılarım azalıyo çok şükür bi şeyler yiyebilmek bana ödül gibi😄 onu küçük bi fasulye kadar gördüğümden beri randevu günümü iple çekiyorum😍😍
Gulsum2308 Bizde 9+4 üz bugün çok şükür ara ara bulantılarım oluyo sadece, bende en son 7 haftalıkken gördüm pazartesi randevum var inşallah görücem sağlıklıdır 😍
Haticecinar Hadi kizlar insallah saglicakla bebislerimizi kucagimiza alalim ogunleri gorelim bakalim cinsiyetleri ne meraklaniyoruz😊