Nursemother Kiziniza ne isim koymayı düşünüyorsunuz yada onerebileceginiz kız bebek isimleri var mı 🤗
havvaana Nursemother tam net değil ama nasipse Âmine Ayla düşünüyoruz 🥰aslında ben âmine mevâ ya daha okeydim ama babası ayla istedi. Bir de Aybüke yi çok severdim. Bunlardan birileri olacak bakalım nasipse şu an 28+4deyiz biraz daha vakit var 😁
Sirine34 Nefise ismini çok seviyorum hamileyim inşallah kızım olursa Nefise,Ahsen,Büşra düşünüyoruz bakalım