Nk06 Güzel annelerim ,14 haftalık hamileyim 56 ile gebe kaldım şuan 51 kiloyum ,süt yumurta peynir meyve hergün düzenli yiyorum ,bebeğimin gelişimi de gayet güzel ama neden hala aynı kilodayım ilerde sıkıntı olur mu ,hiç böyle hızlı kilo vermedim
Dilara556 Nk06 kaşar peyniri ,muz,süt ,ceviz ,yumurta kuruyemiş mutlaka tüket 25 den sonra zaten çok kilo alıyorsun o yüzden tahlillerinde sıkıntı yoksa dert etme . İlk aylar normal mide bulantısı kusma vücudun bu sürece hazırlanmasından ötürü oluyor
BBuseY Nk06 canım ilk üç ay önemli değil ama o kadar güzel beslenmenize rağmen niye kilo alamıyorsunuz acaba . Bebek haftasıyla uyumluysa çok önemli değil ama . Yinede doktorunuza sorun
1prensannesiiiii Nk06 bende ilk üç ay beş kilo verdim şimdi besinci ayımızdayiz geri almışım verdiklerimi aynı kilodayım bebek açısından sorun olacagini sanmıyorum kilo almamanin ilerledikce almaya başlarsınız zaten
BBuseY Nk06 o zaman güzel kiloya takılma🤗 iç karnın geniştir . Bnde 56 kiloyla hamile kaldım 29 haftamdayım 63 kiloyum şu anda anca anca kilo almaya başladık 🤗
Rabia04_09 Nk06 Kilo almak için acele etmeyin. Bende hamile kaldığım zaman doktorum ilk üç ay kilo almamaya gayret et zaten ilerleyen aylarda bir anda kilo artışı olacak sağlıklı ilerleyelim demişti 50 kiloyla hamile kaldım hiç dikkat etmememe rağmen ilk üç ay kilo almadım şu an 15+3 haftalık hamileyim kilo aldım mı almadım mı bilmiyorum
Sareceee Nk06 32+4 haftalık hamileyim +1 kilo ile devam ediyorum korkma herkesin hamileliği farklıdır
Mbbhcvn Sareceee aa günümüz aynıymış beni doktorumda bebeğşn kilosunun bir hafta geriden geldiğini söyledi perinatolojşye sevk etti umarım bşey yoktur
Sareceee Mbbhcvn Benim iki hafta olarak sevk etti kontrollere gittim sonra 5 güne düştü tekrar gidicem bakalım
Celins_ Nk06 hiç bir sıkıntı olmaz. İlk gebeliğimde 28.Haftaya kadar hiç kilo almadım. 38+4te toplam 7 kilo ile doğum yaptım. Oğlum 3050gr ve çok şükür sağlıklı doğdu. Şuan 27.haftadayım, yine sadece 2 kilo almışım. 1 kilosu bebek zaten.. önemli olan sağlıklı beslenmen bebek zaten senden vitaminleri alıyor korkma hiç🥰