Dorukkusumm Kızlar selaaamm, doktoru Özel Klinikte olupta anlaşmalı hastanesinde doğum yapan var mı aranızda? Hastaneye ve doktora ayrı ayrı ne kadar ödeme yaptınız acaba?
1Mavimavi Dorukkusumm yani benim doktorum klinikde Acıbademle anlaşmalı kendi 6,5 bin istiyor hastanede 13 bin falan ama ocakdan sonra fiyatlar artacakmış 25 bini bulur gibi
Dorukkusumm 1Mavimavi benimki de Acıbadem le anlaşmalı, yılbaşında zam gelcek dediler ne kadar olcak acaba 🤦🏼 sizinki hangi Acıbadem hastanesi acaba?
1Mavimavi Dorukkusumm bodrum acıbadem hastanesinde olucam Fiyat vermediler daha belli olmamış ocakdan sonra belli olacakmış Şimdi fiyat vermemiz yanlış olur dediler
Dorukkusumm 1Mavimavi bizim hastane suan 7-14 bin arası dedi gelen zam ile sanırım 20 yi bulacak hastane
zeyynneep06 Ben de kendi muayenesine gidiyorum ama hiç sormadık fiyatı sadece hastaneye vereceğiz sanıyordum açıkçası .