Syd53 Kızlaarr.. beyaz çamaşırlarım artık beyaz değil genelde omo sıvı deterjan nadiren de omo toz deterjan ile pamuklu ayarında 60 derece 4 saat 21 dk yıkıyorum ama gebede beyaz değiller beyazlatmak için ne yapmam lazım
nilsmomy Syd53 Ben ilk ön yıkamalı yikiyordum sıvı deterjanla asla beyaz olmuyordu. Sonra toz deterjan aldım. Önce 40 derecede 1 saat yıkıyorum sıvı deterjan + tül beyazlatıcı ekliyorum ( yumuşatıcısız). Sonra 60 derecede yine sıvı deterjan + beyazlatıcı ve yumuşatıcı ekleyerek yikiyorum. Kar gibi oluyor deneyin🫶🏻
2022bebeki Syd53 Cok çok uzun bir süre beyazlar için çamaşırlar yıpranır bir kere. Çamaşır sodasi , toz deterjan kullaniyorum ben biraz da leke çıkarıcı döküyorum 60 derecede yıkıyorum. Rosmanda domolun beyazlar için olan deterjanı da muhteşem.
Svdalsnn Syd53 camaşır sodası dene canım bende öyleydim makinenin içine dök ama , göze deterjan yumuşatıcı , içine de camaşır sodası missss😘
seyma9188 Syd53 •Sadece beyazları bir arada yıkayın. •Beyazlar için olan deterjanı tercih edin. •Kazanın içine 1 ölçek çamaşır sodası ve 1 ölçek temizlik karbonatı dökün. •Yumuşatıcı yerine de beyaz sirke dökün. A101 in çamaşır sodası güzel temizliyor.Ernet marka da var hangisi size uyarsa artık.
Tuccceee 4 saat miiii Çamaşır sodası ve Arap sabunu kullanın deterjanı üstüne bir de beyaz kalıp sabunu rendeleyin kullanın
seyma9188 Syd53 Ek olarak 60 derecede pamuklu eko program var onda yıkatabilirsiniz.Uzun programlar daha az su ve elektrik harcıyor. Tuccceee
Syd53 Tuccceee beyaz sabun zamanla makineyi tıkıyor diyorlar ama onu bilemedim evet 4 saatte yıkıyorum eko program da
Syd53 seyma9188 beyazları sadece beyazlarla yıkıyorum renk karıştırmıyorum içine eko programda yıkıyorum ama çamaşır sodasını deniycem onu baya yazmışlar YouTube de filan önermişler
Tuccceee Syd53 bunların jeosini bir arada kullanmayın zaten çok fazla köpürür. Hepsimi sırayla deneyin fayda görürsünüz