Merhaba arkadaşlar 1 aralıkta doktora gittiğimde yumurtan çatlamış dedi bu ay polip sebebiyle histeroskopide oldum doktor yumurtan çok güzel değerlendir dediği günleri değerlendirdik sonrasında 30 kasım ilişki dedi 1 aralıkta çağırdı çatlamış dedi sizce hamilelik olmuş mudur reglime 6 gün var bugün evde kaset test yaptım tek çizgiydi bir belirtimde yok koku hassasiyeti dışında ama regli olacak gibide değilim genelde 10 gün kala başlar bende regli belirtisi…