Kızlar bugün doktora gittim keseyim gördü 5 haftalık dedi :) hatta tutunma konumuda çok güzel dedi , ilgili doktordu özele gittim uzun zaman sonra , ama bana Protestan yazdı her türlü riske karşılık dedi sabah akşam rahimden al daha etkili dedi ağızdan alman vertigoya baş dönmesine yol açabilir hem okulda öğretmensiz kötü etkilenebilirsjn dedi . Haftaya cuma gel kalp atışına bakalım dedi . Kızlar şimdi ben bu.progssgani sabah akşam sizce kullanmalı miyim bir zararı olur mu bebeğe keseye vs yardımcı olur musunuz tekrardan bana ?