adenimm_ Haftalık gebeyim ve aşırı uyku yapıyor bana normalde o kadar uyuyan bir insan değildim şimdi sabahları falan çok uyumak istiyorum sizde durumlar nasıl?
Mysmrt adenimm_ o haftalarda tatildeydim uyumaktan tatil yapamadım😄 rahat olun birkaç haftaya kadar geçecek o uyku hali☺️
Kubra-ulas adenimm_ 8. Haftadan 12. Haftaya kadar bende böyleydim gece erkenden uyuyup ertesi gün 4de 5de uyanırdım şimdi 13. Haftadayım yavaş yavaş normale dönüyorum çok şükür. Uyuyabildiğin kadar uyu zaten bebek doğunca uyuyamayacağız 😄😄
adenimm_ Kubra-ulas Oda doğru benim en geç uyandığım 12 oluyor öyle çok öğleden sonraya kalmıyorum ama çok mayışıyorum🙈🥰😇
annesivekuzusu adenimm_ ayy o uykular en tatlı uykular fırsat ve zaman buldukça uyuyun ileriki haftalarda uyku problemleri ile savaş veriyorsunuz keyfini çıkarın derim 🙈🌸