CmreKsidar 1408 6.haftada başladı 19. Haftada azaldı suan 22 haftadayım arada bulanıyor arada kusuyorum ama eskisi gibi değilim
symozdag 1408 15+3 şu an hala kullanıyorum ama biraz azaldı. 16. Haftanın sonunda bitmesinin umut ediyorum
ikimelekannesi__ 1408 8. Haftadan sonra başladı 30. Haftada girdim hala sabahları aç karn devam ediyor. 😞 ilk 4 ay serumlarla ayakta durdum şimdiki halime şükrediyorum gerçekten
1408 ikimelekannesi__ allahım kolaylığını versin inşallah benim 10 buçuk aylık bebeğim var hamileyim midem bulanır bebeğime bakamam diye korkuyorum
61lazkizi61 1408 ilk gebeliğimde 8. Hafta da başlamıştı sonuna kadar devam etti 2. Gebeliğimde 9. Haftada başladı şuan 17+2 yiz baya azalma oldu ilaçı bile azalttık🥰