Merhaba kızlar bugün sezeryana alındım suyum azaldığı için zaten 33ten beri erken doğum riskim vardı açılma ve sancı olmuştu bu haftalara geldik ama suyum azalınca bugün bebeğimize kavuşmak nasip oldu . Erken doğum riskine göre kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım ama hep Allah tan hayırlısını istedim hangisi olursa olsun benim anneliğimden hiç bilseydim götürmücekti tek dileğim kızıma sağ Salim kavuşmaktı çarşamba doktor kontrole gittim yarın doğuma alıcam dedi ve sabahtan güzel hazırlandık geldik nedense kendimi çok rahat hissediyodum önce kan aldılar nst bağlandı ve beklenen an geldi bi kaç saat sonra ameliyathane gittik giderken çok duygulandım ağlamamı tutamadım eşim ve ailem sağolsun destekle gittik hemşireler beni çok rahatlattı doktorum çok iyiydi en başından beri beni aşırı rahatlattı sonra belden iğne spinalle oldum ve gerçekten dendiği gibi hiç bi acı olmadı sonra alt tarafım uyustu ve anestezicim her sanıye benimle ilgilendi basın döndüğü bulantı varmı vs ve hiç bişey hissetmedim sadece çekiştirmeler onu da anlamıyorsunuz bile sonra bebeğim çıktı 🥹🥹🥹 hersey iyiydi sonra bende dikişim va atılınca çıktım ama bebeğimi yukarı gelince akciğer su kaçmış yenidoğan servisine yatırdılar 😔 dua edin tez zamanda çıksın ameliyattan çıkınca tabi açıkçası biraz karnımda yanma acı oldu ayaklarım 7 saat olacak yeni açıldı bakalım yürüyünce nolcak benim hikayem şimdilik bu kadar çok uzun oldu helal edin hakkınızı kızıma dua bekliyorum simidine Allah razı olsun Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm, Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil ard. Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi, ya’lemü mâ beyne eydîhim, vemâ halfehüm, velâ yühîtûne bişey’in min ilmihî, illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel ard, Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm.