ayssss1 tedirgin olacak bir durum yok .. olabildiğince rahat olmanı öneririm, biliyorum çok zor ama imkansız diye birsey yok yeterki inan..
1 dis gebelik ,4 aşılama 1 başarısız tüp bebek tedavisi ve 2.tup bebek tedavisi ile 7. Yilimda mucizeme şuan 30 gaftalik hamileyim..Kesinlikle doktor ve hastane tercihini en iyisinden yana kullan , cunku malesef bir çok yerde deneme tahtası oluyorsun.. tecrübe edindiğim için söylüyorum.
Olabildiğince stres yapma ; seni strese sokacak kişi veya kişilerden, olaylardan , TV programlarından ve aklına gelebilecek seni negatif yönde etkileyecek herseyden uzak dur..
İyiye odaklan , pozitif düşün ama hep ortada kal , olabilir de olmayabilir bilirde ben herseye hazirlikliyim ama pozitifim… bu cümleyi hep kendine kur..
Vakti gelince olacak ama çabalamak gerekiyor belliki elimden geleni yapıyorum gerisi ilahi takdir diyebil..
Herkese detay vermek zorunda degilsin ;
Herkese hastane hikayelerini anlatmak zorunda degilsin..
Bu süreçte etrafımda bir kişi bile barındırmadim bebek konusu açan, sürekli muhabbeti bu noktaya getiren herkesi susturdum..
Tekrar söylüyorum tedirgin olacak bir durum yok, bu süreçten geçen sensin lütfen güçlü ol. 💕