Yeso59 3 yaşındaki kızım için doğduktan 2 hafta sonra uyumayınca şu rutini uyguladım ama şöyle benim evim çok sıcaktı ocak ayında yapmaya başladım baştan uyarayım 🥰 bi gün durup ertesi gün akşam 6 gibi güzelce yıkadım sütünü verip gazını çıkardım vücudunu duştan sonra bi güzel kantaron yağı ile yağladım tamamen karanlık odada emziğini verip sadece yan çevirdim hafif pışpışladım maşallah 7 de uyuyordu sabah 7 de gözünü açıyordu 😂 1 yaşına kadar böyle yaptım ve uykusuzluk nedir bilmedik nadir günler dışında gece beslenmesi de zaten mama içiyordu sadece 2 kere mama veriyordum onu da zaten uykusunda içiyordu