Yelizmurat evet en başından beri 3,4 de yatıp bazen iki de bile uyandığım oluyordu 12 de kalkardım genelde ama yine kahvaltı yapmak için aradan en az bi saat geçerdi. İlk başlarda çok acıkmıyorsun ama Bebek büyüyünce uyanır uyanmaz aç oluyorum gerçi şimdi uyku da yok 😂 sana kötü örnek olmak istemem ama