irem-52
Canım benim şuan 10+4 de yiz ilk zamanlar bende senin gibiydim. Bol kayısı kayısı kompostosu tükettim ve doktorum bana D3, magnezyum, kalsiyum ilaçları vermişti. Doktora sordum bir kaç gün ilaçları bırak bakalım ne olacak dedi ve kabızlık sorunum düzeldi. Eğer sende vitamin kullanıyorsan onlar yapıyor olabilir. Şimdi her gün değilde bir gün kullanıp bir gün kullanmıyorum.