Kardelen_espark Busegul-96 hadi hayırlı uğurlu olsunnnn , benimde sezaryan olcak da neye göre tarih verdi size
Dilara95 Busegul-96 rabbım sagsalım kucagına almayı nasıp etsın bende 36+5te oglumu sezaryen ıle kucagıma almıstım 🥰🥰
Busegul-96 Plesanta yaşlanmaya baslamış beslenmesi azalmış doğumu gerçekleştirmeyi daha uygun buldu doktorum. Ciğer geliştirici vuruldum geçen hafta inşallah sağlıkla kucağıma alıcam evladımı
Sonundabende Busegul-96 bende bugün doğum yaptım 33ten beri açıklık vardı 2cm 37+1 kadar geldik suyum azalmıştı doktor yarın alalım dedi bebeği bugün öğlen alındı sezeryanla suan kğvezde solunum için imsallah hayırlısı ile kucağıma alırım sizde insallah