edanur44 Kızlar aşırı bel bacak ağrım oluyo normal mi napsam biraz hafifler internete baktım erken doğum diyo korkuyorum serklajım var
Nurnisaa Bendede ayni canim 34. Haftadayim devam ediyor vucut agirlasiyor birde vitamin kaybi oluyormus bizde onun icin vitamin aliyorum etkisini gordum sende doktoruna bir danis bence🤗
edanur44 Ne vitamini kullanıyorsunuz acaba belimin ağrısı bacaklarıma vuruyor serklajlıyım diye sürekli de yatıyorum ama bugün çok arttı sürekli eşime masaj yaptrıyorum ağrıdan
Dilancylnn Asdf32 bence aksine daha fazla hareketlilik olur son haftalarda belki olabilir ben şuan 36+2 haftalık oldum maşallah hareket ettiği zaman ellerini ayaklarını hissediyorum