adenimm_ Mine16 ben dün gittim 10. Haftamdayım tahminde bulundu ama söylemedi kesinleşmeden söylemeyeyim dedi doktorumuz, 2 hafta sonra gelin söylerim dedi muhtemelen bana erkek gibi geldi🫠🫶☺️
Gulsah-32 Bende 14. Haftada kesin kız dedi ama acaba bu haftada yanılma şansı oluyor mu kendimi bu fikre çok alıştırdım inşallah değişmez sağlıkla gelir
Esmaatok Hilalrumturk barkarmisin canım utroson resimlerimiz aynı mi benim de kız rahminde bulundular