Asilinannesiezgi çok içimde kalır derseniz 1 tane 12 Li alın ama oda özel isimli yada işlemeli filan ama sıradan hayvan figürlü olanlara gidip dünya para vermeyin derim. İlk çocuğumda hep 5li takımlar aldım genelde açık renkli oluyır biliyorsunuz birdaha bir bebek giyemicek kadar sararmalar vardı ne yaptıysam çıkmadı 3 buçuk sene sonra 2. Bebegim dünyaya geldi onada hep tulum aldım üzerine özel şapka yaptırdım renkleriyle uyumlu içine ayrıca zıbın aldım ilk zamanlar tulum kullanmak hem kolay hemde daha rahat oluyır 3. Hamileliğim ve 2 de kullandıklarımı yine kullanabilcem çünkü renkli oldukları İçin bşr sararma olmadı 🥰 iki çocuğuma da ilk kendileri giydiği kıyafetleri ayırdım tabiki 3. De yine ilk giyeceği kıyafeti yeni olucak .. ama en azından kardeşinin kıyafetleri de değerlenmiş olucak