Merhaba arkadaşlar, bugün 39+1 günümüz. Dün muayene oldum hiç açıklık yoktu. Sabah 11de nişan geldi. Doktoruma mesaj attım gün içinde yine gelirse gel göreyim dedi tekrar edince gittim. Doktorum da ben de açılma olduğuna inanmıştık ancak hala hiç açılma olmadığını söyledi. Nst istedi ve düzensiz çıkıyor sancılar. Bebeğin karın çevresi geniş olduğu için ve boynunda aylardır kordon gözüktüğü için doktorum aşağıya inemediğini düşündüğünü söyledi. Pazartesi tekrar muayene olacağım açılma olursa bekleyebiliriz dedi ancak açılma hala olmamış olursa pazartesi sezeryana alacağını söyledi. Bu durumu daha önce yaşayan ve açılması olan var mı? Siyatik ağrım olduğu için doktor yürüyüş ve pilates için kendimi zorlamamamı söylüyor. Açılma olması için ne yapabilirim?