ZynpKara İyi akşamlar bacımlar 14 günlük bebeğim var SMA mamasını kullanıyorum gündüzleri arada emziriyorum Ama genelde mama veriyorum bu mamayı kullanan varmı arkadaşlar 3 satte bir veriyorum