1Gunes adennlilith1 açtırmak direk kimyasal zaten. Ama organik boya ile düz boyamayı ben yaptırıyorum saçlarım bembeyaz benim 16.haftadan sonra boyattim
Gmzbysl adennlilith1 Ben doktoruma danıştm son aya kadar boyatabilirsn maske takıp dedi açma islemide yapilacak
adennlilith1 1Gunes ben hep sarı saç kullandım bu yüzden koyu bir renge geçmek istemiyorum kuaförümle konuştuk bitkisel boyalarda sarı ton elde edilemiyormuş açtırmak lazım o zararlı olur dedi ama yine de boyatan var mı diye sorayım dedim dip boyam felaket geldi
Melkur Gmzbysl merhaba hamileyken saçınızı açıp boyattınız mı acaba benim son 1 ayı. Kaldı da yorumunuzu gördüm yazayım dedim
1Gunes adennlilith1 kimyasal olduğu için kafa derisi de direk çekiyor o kimyasalı yani bende hep ombre kullanıyordum. Ama hamilelik ile beraber direk tek düz renge geçtim köyü kahveye doğumdan sonra sıfırdan ombre yaptırıcam
adennlilith1 1Gunes bazı fenomenlerde görüyorum boyatıyorlar o yüzden emin olamadım hatta doğuma yakın sarı yapan vardı
1Gunes adennlilith1 bacım eller yapar bisey olmaz biz yaparız bisey olur o yüzden ne bilim riske atmamak lazım çok kaliteli ürünlerin kullanılması lazım yani
cansualisa adennlilith1 hayır hamileyken açma boyama işlemi uygun değil dibe değmeden sık röfle attırdım emzirirken de üç ay sonra dip açma işlemi yaptırdım
1Gunes adennlilith1 malesef ki yani doğumdan sonra ne olur bilemem ama belli bir süre tek renk kullanacağım bende
cansualisa adennlilith1 bak bnm suan böyle boyamama kararı aldım doğurayım hemen keratin bakım uçlardan kesim mis😀
adennlilith1 cansualisa keratin bakım da çok yararlı değil yararı kadar zararı var normal bakım ürünleri kullanabilirsin dax supergro ben onu çok severim uzatıyor da ya da doğal yollardan mayonez