Aslii35 Kızlar kesemizi bugün gördükk 5+2 yiz şuan 10 gün sonra tekrardan çağırdı doktor inşallah o gün kalp atışlarını da duyarızz 😍😍 var mı benim gibi bekleyenn 🙏🏻
Nasibe_34 Aslii35 ilk kalp atışı çok heyecanliydi ve halen daha heyacanli o ilk gün çok başka oluyor hiç unutmuyorum rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlat versin 🤲
sliya30 Aslii35 hayırlı olsun benimde doğumuma 3 gün var bakalım ne zaman doğuracam heyecandan artık duramıyorum