Merhaba arkadaşlar bebeğimin beyninde kist görüldü için başka bi doktora muane oldum çok şükür kisti kaybolmus..17 haftalık hamileyim devlet hastahanesinde kontrollerim..detaylı ultrosana sora bulamadığım için özel hastahaneye gittim..yüzde yüz sağlıklı diyemem doğana kadar her zaman bir riskvardır dedi ikili testim temiz çıktı ultrason ölçümleri bebeğin down sendromu riski olmadığını gösterdi..ikş doktorda aynı şeyleri söyledi ve kagıt imzaladım yani bi sıkıntı olursa bebeğimi aldırmayacağım diye..aminiosentez yaptırmayacağım diye..devlette imzalattılar bugün özele gittim tekrar imzaladım..Allahtan gelen Herseye tevekkül ederim asla öyle bi düşünceye girmedim bebeğimi öğrendiğimden beri haftasına göre sağlıklı diyip arkasından böyle şeyler söylemeleri garip değil mi çok merak ettim her gebeye mi söylüyorlar bunu anlayamadım..insan tedirgin oluyor yani