Dumanelif1 31+5 teyim. Her ultrason da kilosu artardı 2 haftadır aynı kiloda kalmış şimdi tam büyüme zamanı neden böyle oldu anlamadım.
birprensbirprensesannesi- Dumanelif1 bu durumu doktorunuzla görüştünüz mü şuan kilosu nedir? Geriden mi geliyor benim 38 haftalıkken kilosu 3650ydi 40. Haftada yine aynı ölçüm oldu fakat bebeğim 4kilo doğdu
Dumanelif1 Nasibe_34 Evet kullanıyorum. Şuana kadar hep 2 hafta önden gidiyordu. Farklı doktorlara gitmek durumunda kaldım kilosu şuanda normal dedi çok açıklama yapmadı.
Dumanelif1 birprensbirprensesannesi- Normalde bebeğimin kilosu hep 2 hafta önden gidiyordu. 2 hafta önce kendi doktorumda 1900 çıktı bugün biraz ağrım olduğu için devlette başka bir doktora gittim onda da 1900 çıktı. Şuanda haftasiyla uyumlu hale geldiği için bugünkü doktor normal dedi. Ama bana 2 haftada 50 gram bile almaması normal gelmiyor.
dilaradoyan Dumanelif1 hep 2 hafta önden gittiği için şimdi haftasını yakalamış. O yüzden tedirgin olacağınız bi durum yok. Bundan sonraki gidişata bakmanız lazım. Eğer ki haftasından geri kalırsa düşünmelisiniz
Hacerrrcakmak Dumanelif1 cihazlar farklı ölçüm yapabiliyor illaki gram da olsa almıştır farklo cihaz farklı Dr bu sebepten öyle olmuştur
birprensbirprensesannesi- Dumanelif1 anladım benimde hep 2hafta ileriden giderdi son haftalar durdu haftasıyla uyumluydu. Siz yemenize içmenize yine aynı özeni gösterin ultrason cihazlarıyla alakalı bir durum olabiliyor endişelenecek bir durum yoktur Allah’ın izniyle