Biliyorum ki burada hiçbirimiz doktor değiliz fakat hepimizin farklı deneyimleri var bende merak ediyorum ve size soruyorum.
İki yumurtalığımda çikolata kistim var 1,5 cm.
Amh 12 pcosum ama her ay düZenli regl olurum.
Hsg çekildim 2 gün önce temiz çıktı
Eşimin sperm sayısı 14 milyon hareketlilik 5. Doktor diğer adetinde gel dedi eşin tekrar tahlil versin dedi sonrada ne yapacağımıza karar verelim dedi. Sizce ne olacak kızlar kafam çok karıştı :(