neseligunler Meraba arkadaşlar 36+4 olduk göğüsümden çok süt akıyor bu normal bir durummudur akmadan önce hafif sızlıyor daha sonra akmaya başlıyor böyle olanlar varmı aramızda?
dilaradoyan neseligunler doğumdan önce son haftalarda gelmeye başlayabiliyor. Tedirgin olacağınız bi durum yok. Sadece oynamayın sıkmayın vs yeterli
mrv_elvn_ neseligunler bende şuan öyle oluyorum sarı bişey geliyo doktorum da erkek utanıyorum sormaya
Berelfgun neseligunler öylemiş ama korkmayın boşa gidiyor diye üzülmüştüm ben ama doğumda zatn yine kolostrum üretiyomuş vücut
550637 Bir iki kişi sarı sıvı geliyor yazmış ama bende şeffaf su peşine de beyaz kıvamsı geliyor 🙄 bu da normal bir durum mu acaba ? 22. Haftalarda gelmeye başlamıştı şimdi 38 in içindeyim hâlâ aynı 😕
Melike_nur53 neseligunler tabiki normal çünkü artık hormonlar çalışmaya başlıyo doğuma hazırlıyor kendini vücut ama sakın sıkıp süt çıkartma canım göğüs ucu rahme işaret gönderiyormuş doğum için buda erken doğuma sebep oluyormuş biraz daha dursun içerde bebişin 😅🥰