catmomm 1 haftadir göbek bölgemdeen kasiniyordm doktorum kolestazdan suphelendi. Safra asitlerime ve karaciğer enzimlerime bakildi normal cikti. Gebelik alerjisi olabilir dedi alerji ilaci kullanip deneyecegiz bir de. Soğuğa yakın suyla banyo yapmak, kantaron yağı, nemlendirmek bana iyi geldi