Merve-78 Can anneler merhabalar. Aranıza yeni katıldım. Tüp bebek ile pozitifi gördük fakat daha ultrasona girmedim. Sizlerde de şişlik oluyor mu ya da oldu mu?
Denizahsen Merve-78 tebrik ederim sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ eğer göbekte ki şişlikten bahsediyorsun evet ilk 3 ay oluyoruz gazdan falan. Ben şu an 10 haftalık hamileyim göbeğim baya şiş ama hepsi gaz :)
butterfly35 Merve-78 merhaba ben 12.haftadayım ve karnım nerdeyse 2 aydır şiş. Sürekli gazım var ve gaz ilacı kullanıyorum gazdan şişkinliğim var.
Merve-78 Denizahsen çok teşekkür ederim Denizahsen amiiiin Rabbim kimsenin emeğini boşa cikartmasin kucağını boş bırakmasın🙏
Merve-78 24 Kasımda transfer oldum 9.gun pozitifi gördük 2 gün sonra değerim olması gerektiği gibi katlandı cumartesi günü kontrole çağırdı doktorumuz kalp atışını duyar miyiz acaba?