Ahsen42 Kızlar bısey soracam ya 2 aydır bebegım rahıme dayamıs kendını doktor rısklı bısey olmaz dedı ama yınede kendim korkuyorumm ya basına böyle bısey gelen var mı
Busra500 Ahsen42 doğum daha kolay oluyor benimde 2ay baş aşağı durdu pozisyon alınca doğum daha kolay oluyor sana hurma yemeni tavsiye ederim rahim ağzını inceliyor ama son haftalarda ye erken doğum olur yoksa
Ahsen42 Esraliiii ya doğumda sıkıntı olmaz mı yada yüzünün gelısımınde yanı saçma düşünüyor olabılırım ama çıkmasını nasıl sağlayacam bılmıyorum
Esraliiii Ahsen42 benımkıde bi kuytu da hep orda elleri ayakları görünüyor sadece 3 kere Dr görmeye calısmoştı