duygukrd https://www.hizliresim.com/plpwf0v Kızlar 50 gün önce düşük yaptım ve tekrar bebiş düşünüyorum dün yumurtlama günüm dü ama ovulasyonda gözükmüyor yumurtlama olmuyor ve hcg pozitif çıkıyor kafam karışık yardım lütfen
Pemberuya duygukrd canm bu testler boş ben 5 ay boyunca yaptım yaptım nafile bıraktığım ay hamile kaldım
Fatma63_41 Neden bu testleri yaparak kendinizi strese koyuyorsunuz çocuk işi kafa rahatlığı stres gerektirmeyen bir durum benim 3 sene çocuğum olmadı Bi gün alıp yapmadım kafama ama çok takıyordum nasıl boş verdim Bi baktım gebeyim
duygukrd Fatma63_41 Allah bağışlasın canım 11+4 de kaybettim çok zorlu süreçti yerini dolduramazsam nefes alamayacak gibiyim
aybukekurt55 Fatma63_41 gerçekten bunu çok duyuyorum nasıl kafanı rahatlattın benim aklım bir şekilde bebeğe gidiyor
Fatma63_41 duygukrd allah kerim rahim ol der oluverir anliyorum seni ama hayırlısı neyse o olsun sen Bi dinlen Rabbım yeniden nasip eder insallah
Fatma63_41 aybukekurt55 benim 3 senedir duymadığım saçma sapan laflar kalmadı esim hep arkamdaydi hep destek oldu tedavi olduğum halde olmadı hiç ummadığım anda oldu sonuçta hamile kalabiliyorsun takmamalisin
aybukekurt55 @“Fatma63_41”#p2 Fatma63_41 370094 Benim ilk sene bebeğim düştü sonra üç senedir daha olmadı şimdi aşılama tedavisi görüyorum inşallah tutmuştur nasip insanlardan çok yoruldum gerçekten çevre yoruyor insanı
aybukekurt55 duygukrd o nede oluyor canım hiç bilmiyorum benimki de düştü kendiliğinden daha da olmadı