Sizi o kadar iyi anlıyorum ki kızım şu an 1 yaşında ve 9 haftalık hamileyim korunuyorduk üstelik baya sürpriz oldu bize öğrendiğimde günlerce ağladım kabullenemedim maddi manevi kaygılar napıcam ikisiyle nasıl ilgilenicem nasıl yeticem kızım daha çok küçük ona haksızlık edersem diye eşim psikolojik olarak çok destek oldu bu süreçte sağolsun şimdi düşük riskim var ve kaybetmekten korkuyorum bazen çok isyan ettim cezasını çekiyorum diye düşünüyorum 😔 iki üç yıl çok zor olacak biliyorum ama sonra beraber büyümelerini izleyeceğimi birbirine arkadaş dost olacaklarını düşünüp güzelliklerine odaklanmaya çalışıyorum artık ❤️