Fatma4225 ah dış gebelik yaşadım 9 ay önce ameliyat oldum 1 saat ameliyat ediyorlar bu iyi bir doktor seçmelisiniz çünkü bazi doktor var karninizi buyuk kesiyor bazi doktor var küçük kesiyor benim doktorum çok iyiydi küçük küçük kesti ameliyat sonrası hiç agrim olmadi çok rahat duş aldim ağrı kesici vurdurmadim vakumla alan var bide tüpü kesen çok dikkat edilmeli iyi bi doktor olmali