Momsy410 Anneler bebisime 2. El babybjörn ana kucagi almayi planliyorum. Kilifi yikanabilir oldugundan dolayi 2. El alayim dedim 3te 1 fiyatina da buldum. Kullananlar memnun kaldiniz mi? 2. Eli da uzun sure kullanklabilir bi urun mu?
Yagmur_277 Momsy410 bazı bebekler sevmeye biliyormuş ana kucağını bazı bebeklerde çok seviyormuş bebeğimiz severmi bilemedim ben almadım mesela
isimyazmakzorunlumu Momsy410 ben de ikinci el aldım ama henüz doğum olmadı bekliyoruz 🌝🌝 ama üç çocuk büyütür sağlamlıkta diyorlar babybjörn için. İnşallah pişman olmam:)
Momsy410 Yagmur_277 evet alismayan bebek de varmis ama genel yorumlae iyi oldugu icin ben almayi dusunuyordum zaten de ikinci el almaya tereddut ediyorum iste
Momsy410 isimyazmakzorunlumu ever yorumlar cok guzel. Alisan bebegi baya oyaliyormus. Mutfakta is yaparken bebegim yanimda sallanir. 🙂
Ariasmom Momsy410 İkinci el almaktan korkmayın üstteki kılıf yıkanabiliyor zaten 2 parçadan oluşuyor demir kısmını da temizce silin/banyoda yıkayın kurulayın, benim arkadaşım Almanya’dan getirdi kendi kızına kullanmış gayet içim rahat yıkadım kullanacağım.
Momsy410 Ariasmom ben elimden geldigince 2. El almaya calisiyorum zaten de uzun kullanimlarda saglamligini sorguladim ama sanirim alicam. Cok iyi bi fiyata bulmusken birde. Tesekkur ederim yorumlariniz icin tatlis anneler ❤