ikicocukluannee Merhaba ev almayı düşünüyoruz kredi çekeceğiz 900 bin tl değerinde eve en fazla ne kadar kredi çıkar . Kredi çekenlere acaba ne kadar verdiler yardımcı olur musunuz çok teşekkür ederim
sedasedaaa ikicocukluannee merhaba bankada çalışıyorum normal şartlarda evin değerinin en fazla %80 i kadar kredilendirme yapılıyor. Ama bu sizin gelirinize bakılarak tutar değişir
G2-z-d-E ikicocukluannee biz aldık halkbankası en fazla 300bin veriyor diğer bankalar 500 veriyor du ama faiz oranı aşırı yüksek olduğu için halktan çektik
rain26 Şuan devlet bankalarında kredi kısıtlaması var en fazla 200 ya da 250bin veriyorlar evin değerinden bağımsız olarak . Ama özel bankalara bakın onlarda kisitlama yok suan ama devlet bankalarina kiyasla x2 faiz oluyor . 3 ay önce böyle bir işe girmiştik ama malesef kredi kısıtlaması elimizi kolumuzu bağladı özel bankalarında taksitleri çok yüksek oluyor faiz iki katı olduğundan dolayı.
ikicocukluannee rain26 daha yüksek çıkmaz mı kredi notu yüksek olsa acaba ihtiyaç kredisini yüksek vermezler mi
rain26 ikicocukluannee dediğim gibi bazi seylerden bağımsız maximum olarak şuan devlet bankaları o şekilde veriyor kısıtlama olduğundan dolayı gidip yine sizde görüşebilirsiniz. Şuan için daha fazla ihtiyacınız varsa Özel bankalar ile görüşebilirsiniz. Biz hesaplattigimizda ayni ana para icin vakıfta 7000 ödeyeceğimiz taksit ozel bankalarda 13 000 lere çıkıyordu. Bence en mantıklısı gidip görüşmeniz . Herkesin kredi notu evin değeri farklı ama devlet bankalarından kısıtlama kalmadığı sürece 200 300 bin falan anca alabilirsiniz.
ikicocukluannee sedasedaaa emin misin devlet bankalarında sınırlama var deniliyor . Vakıfbank’ta çakışan arkadaş en fazla 200 bin dedi .
Ozlemiskndr ikicocukluannee biz çektik 500 çıkar herhalde %75 diyorlar ama kredi vermiyorlar yüksek maaş yada memur gibi olmadıkca
ikicocukluannee Ozlemiskndr Bende eşimde memuruz Vakıfbank’ta çakışan bi arkadaş 200 bin üstü çıkmaz dedi siz hangi bankaya başvurdunuz acaba
Fulyatrn ikicocukluannee açıkcası şuan da konut kredi faiz oranları çokca fazla Allah yardımcınız olsun. 500 bin e 130000 falan ve Aylık taksit tutarlarıda şuan ödenebilcek tutarlar değil eğer aylık geliriniz iyiyse ödenebilir
G2-z-d-E ikicocukluannee evet canım 300 verdiler zaten oda 10 milyarı dosya masrafına gidiyor gerçekten çok saçma sistem şuan
ikicocukluannee Ozlemiskndr çok yüksek ya onların kredi oranı siz araştırmışsınızdır hangisine başvurdunuz acaba