Busu48 bizim son 58 alışveriş neredeyse tamam sayılır. Beşik, yatak, çibinlik felan kaldı sadece kıyafetler ve bakım ürünleri tamam 31+5 haftamızdayız inşaAllah kızımız olacak Aralık başı gözüküyor doğum inşaAllah bende hiç bi hazırlık yok. Pazartesi günü kontrolümüz var. Ciddi bi çatı ağırısı yaşıyorum malesef doktorumuz danışacağım. Hastane çantası felan alındı kıyafetler tamam hem benim hem prensesimizin ama yıkama ütüleme var 🙈çantamız da hazır değil tabi daha